Wizz Air анонсував нову функцію в додатку для пасажирів.
11.07.2025
1851

Журналіст
Шосталь Олександр
11.07.2025
1851

Угорська бюджетна авіакомпанія Wizz Air випустила нове оновлення свого мобільного додатку, яке спростить життя пасажирів під час затримок або скасувань рейсів.
За інформацією Mirror UK, пасажири можуть тепер зв'язатися з представниками Wizz Air через додаток. У розділі "Моя подорож" можна отримати більше інформації про рейс, час реєстрації та посадки, номер воріт та з'ясувати про ваучер на харчування або проживання в готелі у разі затримки або скасування рейсу.
Пасажири в складних ситуаціях можуть вибрати альтернативні варіанти вирішення проблеми, такі як перебронювання рейсу або повернення коштів. Додаток "Моя подорож" вже завантажили 35 мільйонів разів і став доступний з 9 липня.
Під час затримок або скасувань рейсів, у пасажирів тепер є можливість швидко зв'язатися з авіакомпанією Wizz Air через їх мобільний додаток та отримати всю необхідну інформацію та допомогу. Нове оновлення дозволяє пасажирам більш швидко та зручно отримати допомогу у вирішенні будь-яких проблемних ситуацій, пов'язаних з авіаперельотами.Читайте також
- Популярна авіакомпанія готується до повернення в Україну
- Термальні води Берегового — скільки коштують басейни влітку
- Відпочинок "все включено" для пенсіонерів — два бюджетні напрями
- Турист, який відвідав 100 країн світу, назвав 4 фаворитів
- Список поповнився — в Одесі пройшли перевірку ще 3 пляжі
- Діти захисників відвідали Італію у рамках Bring Kids Back UA