Українцям пояснили, як охоронці у магазинах порушують права покупців.
02.07.2025
2089

Журналіст
Шосталь Олександр
02.07.2025
2089

Українські покупці все частіше стикаються з проблемою незаконних вимог охоронців у супермаркетах та магазинах. Організація "Захист прав споживачів" зауважила, що таке порушення закону вже стало звичайною практикою.
"Охоронці не мають права віддавати директиви щодо подальшої долі товару, адже вони не представляють магазин. Вимагати оплату за пошкоджений товар – це вже виходить за межі закону. У разі подібних ситуацій краще звертатися до правоохоронних органів", - підкреслюють експерти.
Наслідки порушень у супермаркетах
Фахівці радять споживачам бути наполегливими та впевненими у таких ситуаціях, відмовляючись від незаконних вимог охоронців. Якщо конфлікт посилюється, краще звертатися до адміністрації магазину або правоохоронних органів. Головне – дотримуватися закону та своїх прав як споживачів.
Українські покупці зауважили зростання проблем з неадекватною поведінкою охоронців у магазинах. Організація "Захист прав споживачів" підкреслила незаконність вимог охоронців та радить споживачам дотримуватися своїх прав в подібних ситуаціях.
Читайте також
- Цікавий тест ПДР — хто кого має пропустити на зелений
- Справа Йосипа Лося — чому студенти не хочуть відвідувати заняття
- У Львові суд ухвалив рішення у скандальній справі професора Лося
- Скандал в одеському таксі — водій не вимкнув російської музики
- Майно дитини — хто управляє та як не втратити нерухомість
- Повернені діти з окупації побачили Рим у рамках "Діти вдома"